Back

   Publicerat 2014-02-16 Kl 11:31:25 i kategori Allmänt             0 kommentarer
Hello! 
Japp, pinsamt uppbehåll igen...

Sen sist jag bloggade har det hänt ganska mycket. Har satt igång Victor och hoppat två gånger! Han tycker det är jättekul och är superpigg men jag vet inte om han fortfarande känns lite konstig. Ville inte landa i rätt galopp någon gång i högervarvet men det är inte säkert det beror på att han har varit halt men tycker han känns lite konstig ändå. Ska ta ut en kiropraktor och kolla honom igen. Har haft ute en massör också som sa att han var väldigt stel så jag får massera innan jag rider varje dag men vet inte om jag märker någon skillnad just nu.

Jag har ju haft lov med och skolan börjar imon, usch usch usch. 
Har haft ett ganska mysigt lov, förutom vädret men. 
Hanna kom med Rally förra söndagen och åkte hem i onsdags då jag hängde med dit och sov där en natt. I fredags kom Josefin och sov här och åkte hem igår. Idag ska jag rida och sen får vi se vad som händer. Kanske åker till Borås och kolla på GinaTricot finalen.
Ska försöka blogga lite oftare nu, får se om jag lyckas...puss! ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: