Första dagen

   Publicerat 2014-02-17 Kl 22:29:00 i kategori Allmänt             0 kommentarer
Hej! 
Denna dagen har varit ganska bra tycker jag. Ingen jättejobbig skoldag och efter skolan drog vi direkt till ridhuset och hoppade lite. Tyckte faktiskt han kändes väldigt bra men hoppade ju inga höjder alls. 
 
Imon är det en ny dag, skola och stallet är det som gäller. Slutar tidigt med så det är skönt! Tror det blir skogen och galoppera lite grann o busa lite, avslappnat och bara ha kul. 
Är det bara för mig det är viktigt? Att känna att allt inte är på allvar hela tiden. Att man kan slappna av och självklart vara sig själv. Tycker också det är jätteviktigt att jag myser och busar med Victor för att vi ska komma varandra närmre och bygga upp självförtroende tillsammans och bygga upp tillit.  
 
Ska iaf sova nu, kom på att jag har bip-test med. Vill ha så bra resultat som möjligt men fyfan vad jobbigt det är! usch usch, aja puss o natti<3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: