Godmorgon och hej igen!

   Publicerat 2014-01-05 Kl 11:49:56 i kategori Allmänt             0 kommentarer
Sen sist jag bloggade har det hänt mycket! Julafton, kollat Victor för sin hälta, och roligast av allt, NYTT ÅR! 

Julafton: 
Jag fick jättemycket fina saker, mest kläder och Veredus skydd till Victor som jag inte har kunnat används än...

Victor: 
Haltade fortfarande när jag red i ridhuset fredagen innan julafton så vi kollade upp honom fredagen efter julafton och dom hittade typ inget. Dom trodde att han var sul-öm. Alltså att han kunde fått massa grus eller sten innanför snösulorna och blivit öm eller fått en blödning i hoven. Dom var inte säkra. Men han får medicin nu så ska vi tillbaka på tisdag och kolla honom. 

Nyår: 
Var mer bästa Hanna, Filippa och lilla Elice. Dansade hela kvällen haha. 
Nyårslöftet: träna mer för platt mage.

2014 kommer jag jobba hårt, skola, hästar och träning. 

Just nu är jag och Filippa hos Thea. 
Ska hem sen och gå med Victor och göra stallet. 
Hade en mysig kväll igår då Thea fyllde 15 år! Herregud vad tiden går! 
Grattis igen bästa BFFAE!!
Du betyder sjukt mycket! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: