I'm seriously like, "are you kidding with me?"

   Publicerat 2013-04-25 Kl 20:29:37 i kategori             0 kommentarer

Hemma nu och jag är stolt för att jag bloggar innan jag somnar! Hihi
Vi red en skogsrunda med Victor idag, han var jättepigg men vi hade jättekul!<3 Chester var STOR jämfört med Victor! Han är ju bara tre år så han hade aldrig galopperats innan så jag var den första att göra det...haha han busade lite med mig, sköt upp ryggen o studsade lite. Det var jätteovant att rida en så stor o oerfaren häst! Men det var kul, kanske blir en spännande utmaning för mig framåt :)

Imorgon blir det Engelska Nationella prov tror jag...kanske rider Chester också, såklart Victor med<3

Känner mig sjukt stark just nu, jag försöker att bli en bättre människa hela tiden. Försöker också att bli en bättre bloggare! Hihi<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: