Mot mormor o morfar<3

   Publicerat 2013-04-28 Kl 11:04:04 i kategori             0 kommentarer

Hej allihopa!
Gud va kul jag hade igår! Är dock fortfarande trött efter allt gående o allt folk!
Träffade på massor av stora bloggare osv igår (dock så vågar man ju inte säga något till dom haha...) t.ex Nellie o Stefan, Nicolai Hollesen, Henrik Barry och Linn Olsson. Och såklart Rolf Göran Bengtsson<3 So proud of me ;)
Det är så sjukt och se köerna till alla! Till Tobbe Larsson, Nellie och Rolf! 400 pers väntade på autograf, bilder och att få snacka med Nellie, tänk då med Rolf med...
Måste vara sjukt kul för dom att vara en sån förebild och ha så många människor som följer dom.
Det är en exakt sån människa jag vill vara. Att lyckas med något o vara omtyckt av människor runt om mig.
Jag vill vara en person som följer det hon älskar, o gör det hon älskar!<3

Just nu är jag påväg till mormor och morfar, ska fira morfar för han fyllde år igår :) grattis älskade morfar!<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: