Nana time

   Publicerat 2013-04-27 Kl 00:10:56 i kategori             0 kommentarer

Hello, känner att det är dax för mig att sova nu. Är taggad för morgondagen! Ska bli superkul, jättemånga roliga människor ska ju vara där. T.ex Nellie Bertsson, Henrik Barry, tror Linn Olsson, kanske Tyra Sjöstedt o många fler!<3

Yohio var jättekul att titta på! Han är så rolig och cool :) Kallade oss för sina barn typ haha han bara "ja, nu alla mina barn"....kön till autograf var SJUKT lång asså! Inte för att jag hade tänkt att ta en autograf men ändå sjukt!
Chester skötte sig mycket bra, Victor också ;) orkar knappt blogga just nu för jag har ont i armen haha...
Men det kommer uppdatering på allt kul jag göt imon! Puss<3 godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: