Blandade känslor...

   Publicerat 2013-02-28 Kl 20:31:24 i kategori             1 kommentarer

Hej! Just nu vet jag inte vad jag känner...lite arg, besviken aa allt.

Victor var jobbig och jag blev väldigt arg och sedan märkte jag att han hade trampat sig ganska rejält och då känner man bara varför blev jag arg? Han var ju bara pigg o lite busig för vi red på en åker men han är så himla stark när han är pigg och då tänker man inte mer än att få kontroll.
Ne usch! Jag hatar sådana dagar när man behöver bli arg! Han gör ju det han kan för att allt ska bli bra men ibland tänker ju inte han heller.
Bättre dagar kommer, sämre också...

Snart ska jag sova för att inte va så trött imon...så godnatt älsklingar<3

Saknar så!!!<3

https://cdn3.cdnme.se/4026356/6-3/pic_512fad8f9606ee6ea69922e5.jpg" class="image">

Hej
Publicerat 2013-03-02 Kl 23:40:18

Inte Malin?! Vilken diss. Maja före Malin? 💗😘

Svar: Det var inte meningen, glömde Malin men kan dock inte redigera inlägg på mobilen och då kom hon inte med men nej, Maja o Malin är båda några av mina närmsta vänner och älskar båda lika mycket....Malin skulle ofc komma med också!<3
Tea Fransson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: