Haha, hur kan man glömma det?!

   Publicerat 2013-02-24 Kl 21:59:50 i kategori             0 kommentarer

Hallo again!
Jag vet inte varför och hur men jag har glömt o skriva om typ världens viktigaste sak!!
Jag fick ansökningsbesked från Sanda i fredags och...JAG KOM IN!!:D<3 Jag vet inte vad som fick mig att glömma det men jag glömde det så nu vet ni! Är så himla glad över det och Filippa kom såklart också in, typ alla från Tenhult kom in ;)<3

Nu iallafall ska jag sova innan det kommer en ny vecka full med roligheter och tråkigheter, framgångar och motgångar, som jag själv ska ta mig egenom, fast såklart med hjälp av vänner och min fantastiska häst! OCH såklart med hjälp av ER!!! puss och godnatt goingar<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: