Hatar att ha lite batteri!

   Publicerat 2013-02-25 Kl 20:37:33 i kategori             0 kommentarer

Hej! Förlåt för jättedåligt uppdatering men jag har inte haft något batteri och jag var tvungen att ha det när jag och två kompisar var inne på A6 center innan idag :)
Har iaf haft en jättekul dag och vill bara säga en sak till mina vänner, JAG ÄLSKAR ER!!<3

Imon blir det träning med Victor för Thomas Hammar och jag är jättetaggad! Jag har tänkt på felet jag gör med Victor, stressar på honom 3 meter innan hindret istället för att sitta kvar och bara vänta och jag ska verkligen försöka göra mitt bästa imon! Jag har ju höga förväntningar och mål med mig och Victor så då måste även jag försöka så gott jag kan hela tiden och inte vänta mig allt för mycket för Victor hela tiden. Jag fick mycket beröm på markarbetsträningen, att jag hade så bra feeling och kontroll på min egen kropp och tog åt mig kommentarer snabbt och reagerade snabbt så jag vill göra lika bra ifrån mig på träningen imon (ska inte vara helt säker att det blir någon för det är så många som är sjuka nu). Hoppas som alltid på det bästa! Ha det bra, bye<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: