Möte

   Publicerat 2013-07-28 Kl 17:57:41 i kategori Allmänt             0 kommentarer

Hej!
Fyfan va trött jag är! Dopet var jättefint, min syster är så duktig ;) Collin är den sötaste ungen i hela världen! Hans kusin som är 7 veckor var där idag med, så söta. Kommer bli sånna busungar när dom går på samma skola ev. i samma klass! ;) hihi
Men iaf, det var uttröttande! Jag sov en stund nyss men det hjälpte inte så mkt...

Nu ska vi ut till Svarttorps Ridklubb på möte för att jag ska va med och tävla i div 3, dressyr. Inte för att dressyr är min starkaste sida men det är så lätt program så jag tänkte varför inte...;) Så det kommer bli spännande. Får börja öva på programmet nu känner jag :/ haha.

Bloggar sen när jag är i stallet, puss<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: