Sjukt härligt

   Publicerat 2013-07-29 Kl 16:26:54 i kategori Allmänt             0 kommentarer

Hej igen!
Har varit en jättehärlig dag! Jag och Ebba sprang och efter det gick vi direkt ner till sjön och badade. Sen kom pappa och frågade om vi ville åka båt o ring och då gjorde vi det :) Jag o Edvin stannade kvar ganska länge efter o badade.

Just nu sitter jag med familjen, vi har nyss ätit lite frukt och jag gjorde smoothie av mango, jordgubbar, vattenmelon, banan och vaniljyoghurt. Så jävla gott!

Känns lite som det kanske blir åska så får väl dra mig upp mot stallet snart. Rider kanske i deras hage idag för dom har ju ingen bana men fina stora hagar med terränghinder som Victor tycker om att hoppa över ;) hihi




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: