Brottning

   Publicerat 2013-11-06 Kl 08:34:12 i kategori Allmänt             0 kommentarer
Hej! Idag börjar jag halv tio med idrott och ni kanske redan gissat vad vi ska ha för idrott. Jo, vi ska ha brottning haha! Vi får se hur det går. Hoppas att jag får brottas med Filippa för jag har ju ingen chans mot niorna och åttorna...piiinsamt. 

Känner mig lite död efter lovet men jag överlever. Thomas träningen igår gick super. Har en sån jävla gooo känsla! Och när man får höra "jäkla va fin han är nu, helt otrolig!" och "ni hör verkligen ihop". 
Akta er, we are on top of the world. Lb och La i helgen på JFK, hoppas verkligen att det kommer att gå bra. För JFK är lite svårt och många hästar gillar inte läktaren, inklusive min häst. Men vi ska fokusera på det som kan gå bra och kommer att gå bra. 
Till våren satsar vi på Msv, eller? :)
Mina bästa vänner på bild, Älskar er




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: