My second family

   Publicerat 2013-11-20 Kl 15:19:12 i kategori Allmänt             0 kommentarer
Hej! Haft en bra dag? Jag har det skitbra! Syrran tog Victor en långgrunda i skogen medans jag fixade massor i stallet. Packade hö till mig o Filippa, sen mockade jag, sopade och bytte vatten till Victor. 

Nu ska jag duscha och sen göra iordning mig för att dra iväg till stan med friends o sen bio myys! Behövs här! 

Igår var det ju hoppträning förresten, finns bara ett ord. 
GRYMT!
Thomas hade inget att säga. Flöt runt en bana på 1m utan problem. Han sa bara "Du är på ditt livs toppform,synd att vi la den lite fel ;)"
Och det säger jag med, tävlingssäsongen är ju slut nu. Men vi håller igång så mycket det går nu i vinter så detta håller i sig till våren när vi sätter igång igen, kanske med Elitlaget? Hoppas verkligen!!! 

Aja, måste fixa allt nu. Men update kommer sen babes, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: