Puss

   Publicerat 2013-11-18 Kl 21:41:03 i kategori Allmänt             0 kommentarer
Hej!
Denna dagen har också gått fort och varit fett chilll! Bara pratat och kollat på film. Så tummen upp för denna måndagen! 
Red Victor i skogen innan med Filippa och Middis och det gick jättebra! Pigga o glada ;) 

Just nu ligger jag i soffan och hämtar energi. Lyssnar på en energilåt, pushade mig sjukt mycket när vi hade spinning och jag verkligen inte orkade mer. Vet inte varför men den ger mig energi och får mig att tänka framåt :) 

Imon blir det skridskor, haha hej blåmärken...
Nemen lite så känner jag. Alla kan ju typ åka asbra, speciellt min babe...hon har ju spelat hockey! Biff hihi

Nemen ska faktiskt vara duktig nu och sova tidigt! 
Stanna kvar på bloggen för jag bättras nu, känner inspiration. Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: