Svårt att få ihop allt

   Publicerat 2013-11-05 Kl 08:06:32 i kategori Allmänt             0 kommentarer

Hej!
Nu var det längesen jag bloggade och kände att jag behövde komma tillbaka.

Hade verkligen fullt upp när jag var i Helsingborg! Tävling, träna, mocka och STORM! Victor stod i tävltstallarna och när stormen kom började dom ju blåsa ner. Så jag stod där ända tills det inte gick längre och vi var tvungna att ta in hästarna i ridhuset och leda runt dom tills de hittade några spiltor (stavning...) där vi fick ställa dom under natten.

I alla fall så är jag jättenöjd med som dagarna och ångrar inget! Första Lc fick vi ett stopp men det var för att vi hade för dålig fart. Men andra Lc kom jag trea, Lb hade jag ett pet i omhoppningen och La var jag felfri! :) så jag är verkligen jättenöjd!

Nu är jag på tåget mot skolan. Ikväll är det träning för Thomas så det ska bli jättekul.
Men ha en bra dag! Kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: