Tänkte kika in igen

   Publicerat 2013-11-18 Kl 00:40:04 i kategori Allmänt             0 kommentarer

Hej!
Det var längesen jag bloggade nu så jag tyckte att det var dax igen.
Helgen har bara flugit iväg! Bara försvunnit så det hoppas vi att veckan gör med. Victor har jag busridit i skogen och nu ska han vara uttröttad till träningen på tisdag, perfa! Han har jämt så mycket energi så mina tränare säger att jag ska tömma honom på veckorna o helgerna så jag kan komma till träningen och jobba ordentligt. Han flyger ju i luften lite när han blir arg. Hehe

Denna veckan blir lugn. Bara Spanska-glosor typ och sen ska vi åka skridskor haha, får se hur det går...

Hoppas iallafall att ni har haft en fin helg! Puss, Natti<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: