Before i go to bed...

   Publicerat 2013-09-25 Kl 23:09:06 i kategori Allmänt             0 kommentarer

Hey, otroligt rolig men stressig och jobbig dag! Träningen på morgonen var utomhus, sjukt kallt (tårna var isbitar) men vi kämpade på och tyckte att det gick hyfsat bra! Efter det åkte vi hem, skyndade med stallet, bytte om till vardagskläder, stressade i oss mat och åkte till tåget. Hade några långa lektioner och sen missade tåget och fick vänta i 30 min på nästa, och det är ju inte jättevarmt ute nu lixom.
Efter det så var jag med Maja (lilla Maja) en stund innan jag var tvungen att plugga som jag satt med i 2 timmar och jag kan ju säga att jag är riktigt trött nu. Puuuuh, ska bli skönt att ha helg snart, men har ett prov att klara av innan, suck.

Sov så gott i alla fall! Puss<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: