Ni vet en sån dag..

   Publicerat 2013-09-15 Kl 22:58:00 i kategori Allmänt             0 kommentarer
Hej igen, idag har det varit en sån höstregnig dag. Hann rida Victor innan det började regna och det gick sådär. Hann inte rida så länge så han var väldigt okoncentrerad och kom inte riktigt ner på jorden och jobbade men vi försöker hela tiden. Ska försöka få en lite mer maffig trav med mer tramp och så nu med. 

Men efter stallet skyndade vi oss till ett ställe där dom hade majsfält osv så vi plockade majs haha, åt n majskolv innan :) så goott! Har precis försökt plugga, läste igenom några papper två gånger så nu är jag trött! Ska borsta tänderna och sen sova tror jag. Om jag inte tar en macka eller något innan för jag är ganska hungrig haha. 

Sov så gott i alla fall, love u all. Puss







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: