Saknar dig...♡

   Publicerat 2013-09-15 Kl 01:12:46 i kategori Allmänt             0 kommentarer

Usch. Ni vet den känslan när man längtar såååå efter någon att man vill gråta? Så känner jag.
Min fina bästavän Hilda, flyttade till Göteborg för 4 år sen och har träffat henne en gång sen dess, den gången var i vintras. Saknar henne jämt, hon är så snäll och underbar. Vi har tappat så mycket på dessa åren och hoppas mer än allt att vi hittar tillbaka till det♡

Elsa, så sjukt hypad hela tiden och gör allt roligt. Vi träffades nästan varje dag innan, sov över ofta, skämtade och pratade om allt. Hon = min syster! Saknar henne jämt, gått flera månader sen vi sågs. Hoppas att vi kan börja umgås mer som vänner igen, även om vi inte träffas i stallet♡

Denna dagen har varit lugn. Red Victor i skogen, Ebba sprang med och det fick bra. Sen så kom Filippa och Thea hem så då var jag med dom lite. Efter det åkte jag hem, pappa har hämtat sin nya stolthet idag, bilder kommer imon.
Har bara chillat och gjort lite läxor ikväll sä nu ska jag sova.
Sleep tight, love u♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: